Amabenyapamamyokyapanam Kizlar 2 altin borç aldım arkadaşımdan 2 ay önce o zaman 3400 du tam altin suan 4210 tl olmuş şimdi alsam mı yoksa düşer mi…
Bedsssss Amabenyapamamyokyapanam çok zor bu saatten sonra düşmesi ve persmbe günü faiz indirimi toplantısı olacak altın daha da yükselecek herkes o günü bekliyor
Amabenyapamamyokyapanam milasuna yaa bende cok kararsız kaldım 2 ay içinde 800 kusur gelmiş üstüne ohaa yani ne ne
milasuna Amabenyapamamyokyapanam kuyumcu tanidigimizla görüştüm 1500 olacakmış hiç durma ay valla param.olsa yatırım yapsam
Bedsssss Amabenyapamamyokyapanam bugün bozdurmak için tanıdık bir kuyumcuya gttm ama o altınını bozma persmbeden snra daha da yükselecek dedi ve bozdurmaktn vazgeçtim 😂
Kahvedelisi Amabenyapamamyokyapanam açıkcası bende altın ve doların artık düşmeyeceğini düşünüyorum. Çünkü düşmesi için bir sebep yok ne üretim, ne itibar kazanılması her şey maalesef daha kötü olacak gibi 😔
3_bebeli_ana Amabenyapamamyokyapanam faiz indirimleri olacak toplantı var hiç hiç düşmez aksine çıkar şimdi almaniz daha iyi olur
Danerys Amabenyapamamyokyapanam normalde çok yüksek bekleyin derdim ama altın da dolarla birlikte artacak. Seçimden sonra düşer elbet ama kaça düşer emin değilim.
KucukAdamm Amabenyapamamyokyapanam Şuan çok yüksek , 2023 de seçim var . Dolara ve altına tepkili millet , mutlaka bir hamle gelecektir diye düşünüyorum ben.
Danerys Amabenyapamamyokyapanam 2023te. O zamana kadar artacak diyorlar hep ekonomistler. Arada takip ediyorum ben de. Hep öyle diyorlar.