Merhaba anneler. Bebeğim bu sabah birden ateşlenmeye başladı 37,5 dan düşüremedik ateşi doktora götürdük kan testi verdik birşey çıkmadı çok şükür ama ateş yine ateş yani bende anlamıyorum dolven ve calpol verdi dönüşümlü içir diye bi de vücudunda kırmızı küçük noktalar çıktı birden ona da el ayak hastalığı dedi ama çok huzursuz ateşli iştahsız bende ne yapacağımı şaşırdım idrar ve kültür testi sonuçları çıkana kadar bakacağım da bi çare arıyorum. Başına gelen var mı acaba bebeğim beş ay yirmi günlük kız bebeği bu arada