Ozgeb Merhaba hanımlar, Kızıma aldığım kehribar kolye kızımda pişik yaptığı için satmak istiyorum. Totsandmore’dan almıştım. Sertifikalı ve sadece iki üç kez taktım. İnstagramdan resim atabilirim. 200’e almıştım isteyen olursa 170e veririm.
1234 Hangi modeli pişik yaptı bende o sayfadan almak istşyorum pişik yapıyorsa ona göre almayayım etkisini görmediniz mi bu arada
Ozgeb 1234 takamadığım için etkili olur mu olmaz mı bir şey diyemem. Benim kızımın cildi hassas ondan oldu diye düşünüyorum normal bilindik modeli kehribarın
elo Ben kullandım gerçekten çok faydasını gördüm artık kehribardanmidir bilmiyorum tabi 8 tane dış cikartti hiç muzurluk etmedi tabi ufak tefek mizmizlugi oldu ama ateş salya hiç yaomadi gerçekten dış doneminde öneririm
Ecocan Prensiminannesi 50 60 a bulursaniz almayin tavsiye etmiyorum cunku ucuz olanlar sahte oluyomus bende o sayfadan almistim 10 aylik olduk halâ da takiyoruz 2 dişi var cok mizmizlanmadi cok şukur bide agiz suyu akmasinida engelliyo
Prensiminannesi Ecocan ya aslında sitelerde tabikii o fiyata ama ikinci el olduğu için o fiyata satılması lazım diye düşünüyorum. O sitede 150₺ ye de var misal neden ikinci el birinden 170₺ ye alayım ki veya alsınlar ki. Millet uygun diye ikincisl almak istiyor demek istediğim bu🥰
Cellist Prensiminannesi kesinlikle ben de bu şekilde düşünüyorum 30tl fazla verip yenisi alınabilinir fiyat uygun değil bence. 🤗
Ecocan Prensiminannesi ama bayan hic kullanamamis ki ztn ben satsam haklisiniz ben 10 aydir kullaniyorum ama o alerji yaptigi icin satiyomus ztn fazla kullandigini dusunmuyorum yinede siz bilirsiniz tabi
Ozgeb Prensiminannesi doğru söylüyorsunuz ama bilekliğiyle birlikte gönderecektim onu yazmayı unutmuşum, 150ye ikisi o siteden alınmıyor sanırım. Neyse ikinci çocuğa nasip olur belki de
Prensiminannesi Ecocan anlıyorum ama biri bi ürünğ aldımı kullansın veya kullanmasın ikinci el dir o yani. Yüzde yüz kimse emin olamaz kullanmadığına ama inşallah bulur hisatacak biri yine de ☺️
Ecocan Prensiminannesi sende haklisin cnm hayat oyke biyere getirdi ki insanlari kimse kimseye guvenemiyo