Bedsssss Hanımlar 2 aylık anneyim oğlumu bir saat emzirmezsem göğüslerim taş gibi oluyor ve ağrı yapıyor E oğlum uyuyor oluyor emziremiyirum o zman da ağrısı rahatsız ediyor bu ne zamana kadar böyle devam edecek 😐 bide geceelri mesela daha uzun uyuyor oğlum sütüm yatağa akıyor evde falan göğüs pedi ile duruyorum peki bu durum ne zamana kadar devam edecek bir yere gttgimde hep üstüme bakıp duruyorum sütüm aktı mi diye :(
gamzelican Bedsssss merhabalar 3. ayda gögüsler terbiye oluyor akmalar olmuyor geceleri ama mutlaka gündüz arada sağın rahatlatın gögüsleri mastit olmaması için 🙏🏻 ne mutlu size sütünüz bol😌
Annekizz Bedsssss Sağ canım benimde öyleydi nasılsa emer diye sağmadım sabaha ateş titreme mastit olmuşum. Yarım saat sağdım boşaltmak için
Nazli92Alp Bedsssss sütünüzü sağın mastit olmayın aman çok beter bişey göğsünüz de en geç 4. ayda falan terbiye olur yumuşar
EL23 3 aylıkken geçicek ve o taş gibi olan göğüsler bianda sütsüz kalmış gibi inicek sanki süt yok diyiceksin içinde ama olucak 😂 bol bol sağ ve dolaba at derim sonra o akan sütlerin hiç birini bulamıycaksın inşallah emen bi bebeğin vardır, 🙏
Bedsssss EL23 çok şükür oğlumun emmesi güzel aksine bir saat geçsin hemen meme arıyor süt poşeti dışında neye koyablrm sütümü buzluğa atmak için Şuan evde yok yani birazdan sagip koymak istesem neye koyablrm
Annekizz Bedsssss Olur canım sen sağ buzluğa kaldır Allah korusun ilerde sütüne bişey olur kullanırsın
Bedsssss Annekizz şuan sagacagm ama süt posetim yok onun dışında sütümü neyde muhafaza eddblrm acaba buzluğa koymak için
EL23 Bedsssss süt poşetine koyabilirsin mesela ben bebeğim 80 içiyorsa çnce biberonda 80 yapardım ardından poşete atar havasını alır buzlga atardım 80 80 poşetler halinde yapardım
Bedsssss Nazli92Alp olmuş olablr miyim acaba acıyor arada ve evde süt posetim yok şuan sagsam neyde muhafaza eddblrm buzluğa atmak icin
Nazli92Alp Bedsssss Poşet dışında steril olan bişey gelmiyo aklıma süt poşeti alın bence mastit olsanız bilirsiniz zaten ateş titreme halsizlik yapiyo ben 3 kere oldum kolumu kaldırcak halim kalmiyodu çocuğu kucağıma bile alamiyodum o kadar kötü bi durum olmazsınız inşallah
Aybuke Bedsssss temiz bir kavanoza falan koyabilirsiniz bence yada biberon varsa olabilir anne sütü buzdolabında 3 gün kalabiliyor yarında süt torbası Alip buzluğa atarsınız