zeynepzeze Merhaba, oğlum bu ara çok az yemek yemeye başladı. Önceden daha iyiydi beslenmesi. Bu bir geçiş dönemi mi acaba? Bu aylarda olup bebeği böyle olan var mı?
Kubra_2019 zeynepzeze gel sarılalım aşırı inat ve takıntılı hemde bide yemek seçme başladı, cok zayıfladı uyku düzenimiz kalmadı bende burdayım bir cozumi varsa
tubbaaa zeynepzeze bende yaşadım aynısını 18 aydan beri 2 yaşa girdi hatt 25 ayında hepsi bitti bizde şimdi de çok iştahlı değil ama bizimle ne yesek yiyor cok sukur 28 aylığız🥰 geçecek günler gibi gelmezdi sizin gibi ama geçiyor 🌸
Kubra_2019 zeynepzeze çok üstüne gitmiyorum ben iştahsızlık ve huysuz ablama krizi tuttuğu zaman ama benim kızımda zil çalınca kapı açma takıntısı var normal mi merak ediyorum. Sas kaza ablasi açsın feryat figan yerlerde tepiniyor