Kızlar benim bebeğim 2,5aylık gece uykusu çok iyi iki saatte bir beslenmek için kendisi uyanıyor öğlene kadar da sakin uyku geçişi iyi ama saat 16.00/19.00 arası uyumamak için çok inatlaşıyor ağlama krizleri yaşıyoruz doktor kolik dedi geçti ama gaz sancısı vs yok gözlerinden uyku akıyor direniyor uyumamak için akşam ⅞ gibi ya kendiliğinden yada ağlamaktan yorulduğu için uyuyup kalıyor. Bebeğimin ağlamasına dayanamıyorum artık bir aydır böyle tavsiyeleriniz varsa çok sevinirim. Teşekkürler.