NewwMomm O ilacı bilmiyorum ama bende bebeğime ilaç içirmekte çabalayan bir anneyim, sürekli tükürüyor tadını sevmiyor her yolu deniyorum bende. Şırınga ile yanak iç kısmına çok az az verip içmesini bekleyebilirsiniz. Dilin üzerine gelmesin tadını çok almasın. Midesi bulanıyordur tadından. Bir de diğer cevapta dediğim gibi çok tokken vermeyin yada ilaç içireceğiniz saatten bir ömceki öğünü daha az yapın. Şırınga işe yaramazsa silikon mama kaşığıyla az az deneyin. Az su verebilirsiniz belki tadı değişsin ağzının diye.