asllcck sağlık ocağı ve acillere artık asla inanmayacağım,kızımı cuma günü sağlık ocağına götürdüm öksürük hırıltı ve balgamdan ciğeri temiz,günde 6/7 kere burnunu temizleyin dedi sağlık ocağında ki doktor,cumartesi akşam acile götürdüm hava ve kan alındı ciğerleri temiz denilip şurup yazıldı,pazar günü sabaha karşı saat 5.30 gibi kızımın nefesi gitti resmen hırıltı ve öksürükten gitti resmen eşimle şoka girdik apar topar acile gittik şansımıza iyi bir doktor denk geldi,ilk ciğerlerini dinledi abla size yatış verirler haberiniz olsun bebek bu haldeyken eve gidemezsiniz dediler,röntgen çektirdik geldik ciğerlerde enfeksiyon zatürre başlangıcı varmış hava kızımı rahatlattı öksürüğü gitti tamamen hava takıldıktan sonra balgam attı normal büyük insan gibi,serumlar da rahatlattı bebeğimi,yatış yapıldı bugün 2. Günümüz.. kesinlikle aksatmayın başımdan geçenleri sizlere yazdım evet hastahanede yatmak ne yazık ki hoşumuza gitmiyor bebeklerimizin canı da acıyor olabilir ama sonradan vah tüh dememek lazım,ortada bir salgın varmış bu salgın okula giden çocuklarda,yetişkinlerde bulunuyormuş,ve yetişkinler hissetmiyormuş bile ama bebekler ağır geçiriyormuş,bilginize umarım yardımcı oluruz ben her şeyi denedim oda nemlendirmeyi,balgam masajı,soğan karanfil,çay kaşığı ile pekmez (bebek hemşiresi akrabamın önerisi oldu) ama olmadı beklemeden gitmenizi tavsiye ederim bronşite çevirebilir veya ciğere inebilir çok zor olur kızım ikinci gün olmasına rağmen havalarlarla resmen harika iyileşti.. 3 ay 13 günlük bu arada