Ben avent kullaniyorum cok memnunum, bir mememi avent ole sagarken oburune de mochi takiyorum ve mochi daha hizli doluyor zamandan tasarruf sagliyorum boylelikle. Avent ablamdan kalma 5,5 yillik ablam iki bebeginde kullandi, sonra 2 arkadasi kullandi simdi de ben kullaniyorum tas gbi:)