İyi akşamlar kızlar 2 gündür kızımda öksürk ve burun akıntısı var. Ama öksürük çok ara ara oluyor . Yalnız kafama takılan hırıltı olması. Göğsünden mi geliyor yoksa geniz akıntısından dolayı olabilir mi bilemedim. Damlası vardı bir önceki grip olduğunda doktor vermişti onu kullanıyorum tekrar ama hırıltısı çok kafama takıldı. Evde neler yapabilirim geçmesi için.deneyip memnun kaldığınız şeyler var mı?