Ecz_busra21 41 günlüğüz. Emiyor da mama da desteğimiz var. Günde 3-4 defa kakasını yapması gerekiyor ama bu 2 gündür yapamıyor çok az ve zorlanıyor. Doktorumuz zeytinyağ 1 çay kaşığı dedi ama başka birşey yapsam mı. Ben eczacıyım ve ilaç vermek istemedim şu an.
Denizcimmm DOLANDIRICI Ecz_busra21 kabızlık sorunu diye bir sayfa açılmıştı. Orda bir video var onu izleyip hemen yapın derim. Videoyu ben attım. Benim bebeğimde de kabızlık sorunu vardı ve videodaki hareketler sayesinde çok şükür hemen kakasını yaptı