BeH16 merhaba canım,geçen hafta bende yazdım bunu ama bana dönüş yapan olmadı..neyse benm oğlumda iki buçuk yaşında iki hafta olacak bu hastalığa yakalandı,ilk başta karın ağrısı oldu,üç dört gün inatçı ateş oluyor,sivilceler su toplamış gbi tüm vücudu doldu,ben de iki özel kliniğe götürdüm antibiyotik kullanmayalım dedi doktorlar,ateşini düşürün evde denildi,bu sivilceler için kaşıntı kremi,kurutmak için losyon,bide şurup verildi,agizi için sprey verildi ama kullanmadık..benm oğlum tam yirmi dört saat hiç bişi yemedi içmedi.su bile içmedi,ufacık bı yudumda bile basbas bağırarak ağlıyordu..üç dört güne boğaz ağız içinde ki yaralar geçti ateş düştü ama hâlâ yaralar var ve zor iyileşiyor,bunun içinde hergun yikaman lazım çocuğunu..çok geçmiş olsn..rabbim evlatlarımızı beterinden korusun