Benim bebeğimde de 1 aylıkken çıkmaya başlamıştı yaklaşık 20 gün geçmedi. Bir gün düzelir gibi olup ertesi gün tekrar çıkıyordu. Doktor kalın giydirmeyin siz nasıl giyiniyorsanız ona da öyle giydirin, evde balkon da dahil olmak üzere sigara kesinlikle içilmesin, kıyafetleri pamuklu olsun sabun tozuyla yıkayıp çift durulama yapın bebeği sarıp sarmalamayın dedi. Mustelanın kremini önerdi her gün kullandık yüzüne sürdük, banyodan önce de tüm vücudunu hakiki zeytinyağı ile yağlayıp yıkadık. Çok şükür geçti hiçbir şey kalmadı. Merak etmeyin zamanla geçer