minnakimm Bebeğim 3 günlük çok az ıslak oluyo bezi dolmuyo normal mi acaba günde iki kez alsam bile dolmamış alıyorum
Gizoooo minnakimm canım 3 saatte bir alman lazım erkek ise bebeğin pisi kapalı olabilir ben 20 günlükten fark etmiştim çiğini yaparken ağlıyordu ve doktora götürdüğümde pipisi kapalıymış 25 günlükten sünnet ettirmiştim. Veya tam olarak doymuyordur bol bol emzir sütün az diye düşünme emdikçe sütün yetecek artacaktır :)
ipekburcu minnakimm öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz. Ams daha çok küçük yeni üstünüz de madem yeni gelmiş düzene girecektir zaten aç olsa ağlar
minnakimm Gizoooo bebeğim kız canım emziriyorum daha sütüm bugün geldi ama mama verdim bu arada hep aldıklarım da dolu olmuyo yarın kontrolü var inşallah herşey yolundadır şükür ağlaması falan yok
canankp Ben de çok emziriyorum, 3-4 saatte bi bakıyorum resmen kiloluk çişini yapmış oluyor ben de tereddütte kalıyorum çok çişini yapıyo süt yaramıyor mu acaba kilo almazsa diye korkuyorum 24 günlük bu arada
IceLady minnakimm günde kac bez değişiyorsunuz? Bir dr muane ettirin derim ultrason ile bakılsın çiş yeterince yapmaması böbreklerinde sıkıntı olur. Böbrek genişlemesi olur önemli bir durum bu. Siz takibe devam edin