Kızlar ben uyku nedir bilmiyorum artık o kadar çok uyanıyor ki kızım pskolojim alt üst oldu hayattan soğudum resmen ek gıdayı bile doğru düzgün yemiyor her sabah kahvaltı da hep Farklı şeyler yapıyorum yesin diye yok anca salatalık kemiriyor biraz da labne akşam yemeklerinden dede çok az yiyor genelde emiyor o yüzdenmi bilmiyorum gece beslenmesini asla kesemedim kalkıyor emiyor tekrar yatıp defalarca kalkıyor belkide üst üste dişleri geliyor şuan alt üst yan kesiciler 6 diş var toplamda sanki alt yan kesiciler de gelicek gibi ondanmı bu kadar huysuz anlamadım :( ne zaman 3 saatcikte olsa deliksiz uyucam o kadar ihityacım varki buna …