Arkadaşlar merhaba 14 aylık oğlum var. 10. Ayda desteksiz ayağa kalkıp bir kaç sefer yürüdü ama o zaman çok emeklemiyordu şuan yaşından beri yürümüyor emekliyor sürekli tutunup kalkmasında falan bir sorun yok ancak 2 aydır aşırı derecede içe basıyor ortopediye gösterdik kalça filmi çekti bir sorun olmadığını kemiklerinin daha bu aylarda oluşmadığını söyledi böyle bir durumla karşılaşıp yürümeyen varmı içe bastığı için yürümek istemiyor olabilirmi daha önce bu eylemi gerçekleştirdi sonuçta 😏