_anneyim Hayırlı olsun 😊Daha yolun çok başındasın öncelikle sabır sabır ve sabır diyorum. Bebeğim yeni doğdunda 1. Haftasında katıla katıla kıpkırmızı olurdu ağlamaktan doktora gittik yapıştırdı bu çocuk kolik diye. İlk bir ay özellikle neler çektim şimdi 3 aylık gaz sancılarımız bitmiş değil maalesef ama o ilk huysuzlupu ağlama krizleri geçiyor büyüdükçe merak etme 🌸 Bu dönemde muhakkak yanında birisi olsun senin moralini bozmayan enerjini yüksek tutan birileri , yemene içmene dinlenmene dikkat etki sütünde etkilenmesin , sabırla bebişleri büyütücez inşallah ☺️☺️