Birdunyabircennetannesi yeni gectiysen bir süre tadım yapicaksin zaten bu konuda tavsiyelerim şunlar olurdu
sebze purelerine zeytinyağı koymayı unutma
yeni birşeyi denediğinde üç gün ver ayni şeyi yeni başka birşey katmadan benim kziima bezelye dokundu mesela hemen belirti vermedi her gün yeni birseyler katsaydim anlamazdım bir kaşık iki kaşık diye yapmana gerek yok ama vucuduna tepki süresi ver birkaç gün
ilk başlarda yiyemeyecek tukuruyo gibi olacak ama o emmeye alışık olduğu için olan bişi sevmedi diye değil sakın üzülme bazen gerçekten yemek istemeye bilir teklif et birkaç kere ama ısrar edip sıkma bebegi ve yüzün düşmesin yemedi diye bebekler anlarmis bu ek gıda annemi uzuyo bende yemiyim o zaman dermiş yani hep gülümsüyoruz 😄
önce sebze ile başla.meyveyi sonra ver
ilk ay çok geç saate bırakma gece problem oluyo uyuyamiyo çocuk şimdilik aklıma bunlar geldi