ZKY ben geçirdim. 34.haftada çıktı. Doktorum 36+0 a kadar bekletti, normalde bu kadar bekletilmesi büyük riskmiş sonradan öğrendim. Ciğer geliştirici iğne vs. Suni sancı başlatma derken 36+3 sabahı normal doğum yaptım. Kızım şuan 3,5 yaşında ❤️. Hepsi geçti artık bebeğinize bol bol sarılın.