Yasovski Bugün kızıma evolvia Ar mama aldım çok şiddetli pis bir kokusu var kızım kustuğunda evi sarıyor koku kullanan var mı anneler yoksa bizim mama da mı bir sorun var acaba?
Zeynebinannes Yasovski bebelac ar kullanıyoruz bizde her mama farklıdır tabi ar mama olduğu için yazmak istedim bizimkinin kötü bir kokusu yok
Bskn0102 Yasovski ben bebegime kullabmisdim doktor tavsiyesiyle eczaci demisdi agir bi kokusu olabilir endise etme balik yagi varnis icinde ondan kokuyomus kizim kustugunda gercekden cok kotu kokuyodu kiyafeti teni zaten cok kusturmusdu birakdik ama kokusu cidden cok kotuydu
Mira2363 Yasovski ben kullanıyorum doğduğundan beri kokusu kötü olabilir ama gaz yapmadı bebeğimde devam edecem sürekli değiştirmek iyi degil
Yasovski Zeynebinannes normalde bizde bebelac ar kullanıyoruz hiç kokmuyor ama bu mama aşırı kokuyor çok ağır bir kokusu var kızım ağzından gaz çıkarınca bile koku sarıyor evi
Yasovski Bskn0102 benim kızımda çok kustu galiba rahatsız oldu bu mamadan ve sürekli öğürüyor kokudan galiba
Zeynebinannes Yasovski doğrudur hiç ondan almadığımız için bilmiyorum acaba evolvia daha mı iyi onun için mi değiştirdiniz sebebi özel değilse eğer
Yasovski Zeynebinannes Biz şuan 5 aylığız doğduğundan beri bebelac Ar kullanıyoruz fakat hiçbir düzelme olmadı kusmasında doktor mamayı değiştirelim ya evolvia yada humana Ar kullanın dedi bizde bunu deneyelim dedik
Yesilokyanus Yasovski bende 1 haftadır kullanıyorum canım çok kusuyordu her emdikten sonra kilo alımı azdı doktor evolvia ar mamayı yazdı kokusu normal mama kokusu işte senin bebeğin ne kadarlık doktor mu istedi kullanmanı
Yasovski Yesilokyanus Yesilokyanus kızımın kilo alması çok güzel hatta olması gerekenden biraz daha fazla 5 ay 13 günlük bebelac ar kullanıyorduk doğduğundan beri ama bir düzelme olmadığı için evolvia yada humana kullan dedi doktorumuz bizde evolvia deneyelim dedik ama kokusu gerçekten çok kötü
Yesilokyanus Yasovski açıkcası 1 haftadıır biraz azalma oldu kusmasında yarın doktor kontrolümüz var bakalım kilo almış mı ne diyecek doktorumuz devam mı edeceğim çünkü ilk defa oğluma mama kullanıyorum
Olric11 Yasovski 7 ay Evolvıa Ac kullanmıştık evet ağır bir kokusu ve katı bir kıvamı vardı içinde hatırladığım kadarıyla balık yağı vardı