Elifsmotherr geçen hafta ben de lavman ile yaptırdım. 0 zaman da 6-7 gün olmuştu. Bu süreçte başka sıkıntılarımız oldu aslında. Yeğenim büyük bir ameliyat geçirdi. Biraz ilgi azalması yaşamış olabiliriz bilemiyorum. İlgi çekmek için mi yapıyor diye düşünüyorum. Ama sık sık geldi diyor gidip oturuyoruz ama yapmıyor bitti deyip kalkıyor. Zeytinyağlı çubuk ile uyardım, kakasını yumuşatması için ilaç verdim. Istarcı olmuyorum bu sefer de daha fazla etkilenir diye korkuyorum