Nesliyigit Arkadaşlar merhaba benim bebegm 3 ay emdi sonra birdaha be yaptıysam emmedi ve bebegm suan herkesn kucagında duruyor insan ayırmıyor herkes emzirmedigin için sana cok baglı degil diyor ve çok üzülüyorum böyle birşey yaşayan varmı emmedigi içinmi herkeste duruyor 😢
eylulb Nesliyigit böyle bişey tabiiki yok. Kardeşim 2 ay emmiş bırak birine gitmeyi annemi tuvalete yollamazmış. Bebişin sadece sıcakkanlı kuzum 🤗 ilerde değişir o
BurcakKaymak Nesliyigit benim bebeğim de beni emmiyor sağıp veriyorum. Yani acıkınca herkes biberonla sütünü verebiliyor ama gözü sürekli bende. Yukarıda arkadaşın dediği gibi sıcakkanlı bebeğin belli ki. Sen kendine dert ediyorsan bu durumu bebeğinle daha fazla vakit geçir bence hem sen ruhen iyi hissedersin hem de bebeğinin gelişimine katkı sağlarsın. Canını sıkma, ana gibi yar olmaz demişler 😍🎈
PnrTurK Nesliyigit ay allahım mübarek kandil gece bu gerizekalı insanları uzak eyle çevremizden ah be canım hiç emmeyen bebekler var o bağ sen sevgini şefkatini verdikçe olur ne emzirme si tabii keşke herbirimiz o teyzelerin bahsettiği gibi foşur foşur üretebilseydik o sütü de onlarda rahatlasaydı bizde kısmet.. Dert etme hiç değmez saçmalık onların dedikleri
Emsa Nesliyigit ay boyle dusunme nolur beni emiyor ama bende bazen bu telasa dusuyodum bebegin ayi buyudukce anneye daha cok alisiyor cunku etrafini daha ueni yeni kesfediyor kizim yc aylik simdi bende gozunu ayirmiyor fln agladiginda kimse sakinlestiremiyo yani ben biliyorum huyunu ama bazen sendede aglayack cumlelerini duyuyorum beni uzuyor fln ama biliyorumki o benim kzim ben digurdum canim cigerim o sadece benim kokumu biliyor diyorum icimden 😊oyle dusunmemeye calis lutfen kzinla konu devamli seslen ona o senin kokunu fln biliyodur ama sakin bi kizin var demmeki aglamiyor herkesin kucagina gidiyor az daha buyusun senden baskaisnda durmayacaktir
YDM eylulb Değişmiyor kis ama başka kucağa gitti mi anne göz önünde olsun istiyor benim oğlum da çok sosyal yaşına girmedi hep öyleydi
essea 6,5 aydır emziriyorum bebeğim herkese güler , herkesin kucağında durur . Öyle olsa benim bebeğimle aramızda bağ olmamış olurdu 😁Kafanıza takmayın bazı insanları . Annesi sizsiniz bol bol sarılıp öpün tadını çıkarın 🤗
Nesliyigit essea bana devamlı emmedi annesini tanımıyo dedikleri için pskolojim bozuldu sanırım cok sagolun cevap verdgnz için 🙏
Seraap27 Nesliyigit onu bana da herkes diyo 2. ayina kadar emzirdim ve senin bebis gibi herkese gider annem sürekli emzirmedin diye diyo 😑
YDM Nesliyigit Ben 8 ay emzirdim sosyal bi bebek herkese güler eder daha 11 aylık olacak şimdilerde yabancı ayırt ediyor ama gidiyor kucaklarina ama gözü beni arıyor . Mama verirken emzirir gibi pozisyonda ver mesela etkisi oluyor bence senin kokunu alıyor . Benim oğlum kucağa alışkın değil o şekil kucak da uyuyor hayatta uyumamistir öyle hatırlıyorum . Sık sık kucağına al konuş öp oyunlar oynayın ilgiyi çoğalt. Unutma anne bambaşka bişi çocuk için senin yerini hickimse dolduramaz kul olarak. O yüzden kendini üzme 😊
Seraap27 Nesliyigit 5 ay 13 yok canim daha rahat birileri gelince al bak diyorum sadece geceleri benimle tek uyuyo kimseyle uyumuyo sendd üzülme
Ebeoz Nesliyigit bebegim 7 aylik dogdugundan beri emziriyorum. Cok az insani yadirgiyor. Genelde ilk defa gordugu tanidiklarimin kucaginda bile duruyor.
Harika3535 Nesliyigit asla kulak asma canım bebeğim 8 ayı geçti emiyor beni 6 ay boyunca oda herkese gidiyordu şimdi anlıyor arkamdan deli gibi ağlıyor zamanla geçer annesi hiç takma millet ne kadar acımasız ya