OlgaArslan bizde 7 ay 10 günlüğüz canım . Ya evet sabah ilk bende meme veriyorum da .kahvaltıdan sonra emmeden uyuyor valahi . Uyanınca bende zaten meyve vs yapmış oluyorum sanki böyle aç ya doymayacakmış gibime geliyor ve direk yaptıgım şeyi veriyorum . Ya evet sen iyi veriyorsun maşallah 🙏 benimde aralara sıkıştırmam lazım ozaman şu emzirme işini . Bu Arada aynen zamanlar tutmuyor hergün 😀