Merhaba arkadaşlar
oglum 9.5 aylık oldu ,doğduğu günden beri gaz kolikti uyku da hep problem yaşadık ama bu ay itibari ile yemek yemeyi çok seven oğlum kesinlikle yemeyi reddediyor ve uyku uyutamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresiz kaldım.Anne sütü alıyordu doğduğundan beri ama annelik hissedemiyorum artık çünkü ona yetemiyorum,
bir anne düşünün ne uyutabiliyor ne de yedirebiliyor çalışan bir anneyim kovid olduk 2 haftadır böyle bana işkence ediyor uyku problemi doğduğu günden beri var .
kaynanam ayağında sallayarak uyutabiliyor bende kesinlikle çok ağlıyor çaresizim of