Benim kızım da öyleydi benimle saatlerce uyuyordu beşiğine koyduğum an uyanıyordu yada en fazla 20 30dk uyuyordu sonra iyice dalana kadar dokunmadım dalınca yavaşça beşiğine koymaya başladım. Bazen de iyice uykusu gelene kadar uyutmadım gelince beşiğine koyup uyuyakalıyordu şuan 5 aylık beşiğine koyuyorum kendisi uyuyor sallama vs yapmıyorum piş piş sesi açın onu rahatlatır bir de uyku arkadaşı alın ona alışsın çok rahat edersiniz