Arkadaşlar takip edenler biliyor ki ensarın kampanyası %50 den sonra arelcanların da desteğiyle birlikte %75 oldu çok şükür. Artık son çeyreğimiz kaldı. Çok zorluklar da çekildi bu süreçte. 13 ayı geçti artık kampanyası ve Ensar 24 aralıkta 3 yaşına girecek bizler de doğumgünü yeni başlangıcı olsun istiyoruz. Ayrıca biliyorsunuz ki geride de çok bebeğimiz var ensarı bitirip başka yavrularımız da nefes olmak istiyoruz. O yüzden son kez Ensar için destek istiyoruz. 5 10 50 elinizden ne gelirse destek olursanız çok mutlu oluruz. Gönderen arkadaşlarımız da dekontlarını Ensar yaşasın sayfasına gönderip happy Kids yazarsa minnettar kalırız. Şimdiden maddi manevi destek olan herkesten Allah razı olsun 🙏