_1serifekoc Arkadaşlar 1 gün önce hic birseyi olmayan cocugum sabah uyandigimizda öksürük ve döşünde hırıltı ile uyandık.doktora götürdük bronsit olmuş ciğerleri tıkanma derecesine gelmis bmve yatış yapalim dedi ama ben yatirmak istemedim pandemiden dolayi evde artik sürekli hava veriyorum. Bugün tekrar doktora gidecez inş hafiflemistir. Sizinde bebeginizde bronşit geçiren varmi yada bu yüzden hastanede kalipda iyilesen. Varsa bununla ilgili bilgilerinize cok ihtiyacim var hastanede yatan varsa kac gun yatis veriyorlar.simdiden cok teşekkür ederim.
Ayazinannesi3001 _1serifekoc benim bebeğim 3 hafta boyunca hiriltisi hiç geçmedi. Dolu dolu 2 hafta ama hiç uyumadık. Kusma ve ishal de oldu bizimki. Sürekli bez ısıtıp koydum sırtına ve döşüne. Bebek viksleri var krem şeklinde ondan sürdüm sürekli. Çok şükür atlattık.
BenMathilda _1serifekoc kac aylık olduğuna bağlı yatış süresi. Benim iki bebegim de bronsitten 3 er gün yatarak taburcu oldular. Hastanede daha hızlı toparlıyor bebekelr
Ogullarinaasikanne _1serifekoc hastanede yatmadik ama 2 aydir iki oglumda ayni durumda ufak oglum bronsit oldu evde hava+antibiyotik ile atlattik hala ara ara var ama geniz akintisi kaynakli hırıltı geçti şükür. Bu ara cocuklarda rsv salgini var hastaneler kiriliyor Allahim herkese sifa versin icinde sizin evladinizada inşallah. Ama yerinizde olsam yatardim. Çünkü 2 ayda 4 kutu antibiyotik bitirdik belki iceri alsa daha cabuk keskin bir tedavi olurdu boylesi daha fazlaca yipratici
Fenty _1serifekoc Eve getirmek ne kadar doğru bilemedim, hastane ortamında daha iyi tedavi edilir diye düşünüyorum. Evde imkanlar biraz kısıtlı çünkü. Evde kullanmak için neler verdiler size?
_1serifekoc Fenty iburamin ,zatiden şurup, ventolin hava,klamer antibiyotik surup,birde balgam söktürücü şurup yazdi ama ismini suan hatirlayamiyorum
ArasUras _1serifekoc of of çok çektik.6 aylıklı ilk 2 gün hastanede yattık. Tertemiz çıktık 15 gün sonra ikinci kez tekrarladı yine 2 gün hastanede yattık ve alerjiye yönlendirdiler.sonra 15 gün sonra 3. Kez oldu.biri prof biri doçent 2 çocuk doktoruna gittim alerjik bir atak dediler.Alerji dr u daha küçük dedi alerji testi yapmadı koruyucu tedavi verdi.bir toz var yatmadan yrdiriyorum.Sabah akşamda hava veriyorum.umarım tekrarlamaz.sizdede tekrarlamaz inşallah.çok geçmiş olsun.
_1serifekoc ArasUras haa evet o toz gibi kutunun icinde birsürü çıkıyor ondan bende veriyorum doktor yogurtun icine katarak verebilirsin dedi
Asya94 _1serifekoc benim 6 aylık bebeğim şimdi 7 aylık oldu gecen ay öksürmeye başladı. Sağlık ocağına götürdüm ciğerine inmemiş dedi… 2-3 gün içinde öksürük okadar cok oldu ki artık ne emiyordu ne de başka birşey habire ağlıyordu… kendi doktorumuza gittik bana tabı kızdı küçücük bebeği neden sağlık ocağına götürdün diye .. çiğerlerini dinledi ve inmiş dedi röntgen istedi bunun sonucunda zatürre başlangıcı tanısı kondu. Hastaneye yatış vermedi 3 gün antibiyotık iğne ve ağızdan antibiyotık verdi ayrıca 14 güne yakın hava verdim evde … ventolin ve bir şey daha vardı adını unuttum simdi iğneden sonra bayaga bir toparladı ama 7. Günde dinlediğinde ciğerden gitmişti artık.. tekrarlarsa bu durum koruyucu iğne vurdururuz dedi…