Benim kizim normal dogumla dogdu ama ona ragmen doktorum proSyneo tavsiye etti cünkü anne sütüne en yakin oymus. Kizim 41 de geldigi icin kakasini yapti ve 10 gün hastanede yatti sonrada meme arti mama devam ettik mamayi birakmadi . Nazarda degmesin 10 aylik oldu dis cikarirken bile ateslenmedi. Bagisiklik icin birebir