Aselezgii Kızlar doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz bizim kırkımız çıkalı 5 gün oldu lekelenmem var acaba adetmi olucam ?
alperenin_anasi_06 Aselezgii normal doğum ile sezaryen doğum arasında fark var. Normal doğum yapanlar daha geç adet oluyormuş
Aselezgii Rabiia yaaa ne güzel bende en azından 2-3 ay tahat ederim diyodum ama bilmiyorum 🤷🏼♀️ emin değilim adet mi değilmi az bi lekelenmem oldu şimdi bişey yok gibi 🤔
Rabiia Aselezgii bende kan geldi böyle az az 3 4 gün ya sürdü ya sürmedi bitti ve normal adet gibi az kan geldi ben çok bekliyordum