lilayko_ Kızlar 40 mızın çıkmasına 7 gün var . Bende 5 gün önce kanama başladı. Bugün çok yoğunlaştı. Adet midir? Yoksa sıkıntılı bir durum mu? Lütfen cevap verir misiniz?
Nisabera09 lilayko_ bende de aynısı olmuştu ama 40 dolunca kesildi sonra 3 4 gün sonra adet kanaması başladı🙏🏻
Aselezgii lilayko_ bende post açtım ama yazan olmadı. Bizimde kırkımız çıkalı 5 gün oldu biraz lekelenme şeklinde kanamam var ama sancım yok acaba adetmi başlayacak ya başka bişeymi yoksa 🤔
Ballokkumum Ben 36.gün olmuştum. Doktorum olabilir normal dedi canım. Kanama adet kanaması gibiyse öyledir.
lilayko_ Ballokkumum ya affedersin ped dolmuyor. Fakat idrarımı yaparken bir anda bir boşalıyor. O yüzden korktum biraz. Regl mi şimdi bu? Bu arada emzirmiyorum.
lilayko_ Aselezgii lohusalıkta kanamanız bittiyse ve 5 gün sonra lekeleniyorsanız evet bu regldir. Onu biliyorum. Benim olay başka😂
lilayko_ Aselezgii bu arada benim sol tarafta dikiş yerimin üstünde sertlik var. Sizde de var mı sertlik vs?
Aselezgii lilayko_ belirgin bi sertlik yok ama diğer taraf gibi de değil tabiki, dikiş sertliği o zamanla gidecektir merak etmeyin