Mom544154 lanadelmiyav oğlumda öyleydi oldum olası gündüz uykusunu sevemedi. 19 aylık tek uykuya düştük ama hala verimli uyumaz. Bazen uyutuyorum bi bakıyorum kalkmış gelmiş. Mızmız dolanıyor uykusunu alamadığı için
lanadelmiyav Mom544154 evet ya. Galiba benim oğlan da sevmiyor gündüz uykularını pek. Allahtan gece iyi uyuyor.
Yazannesi1 lanadelmiyav bende 4 yaptırıyordum 30 dk uyuyup uyanıyordu ve bende çok geriliyordum. Şimdi 3 yaptırıyorum biraz daha iyi sanki tabi yine gaz vs olunca uyumuyor zaten pek uykuyuda seven bir bebek değil ☺️🌸
Saresi lanadelmiyav düzelir düzelir düzelecek ❤️ İnsana hiç bitmeyecek gibi geliyor. Benim kızım gece uyanıyordu 1 saat ağlamadan adile naşit misali gözler açık 😂 normalde geceleri hiç uyanık kalmayan bir bebek emer geri uyur. İnanın hiç bitmeyecek gibiydi gece gündüz sürekli huysuz modda uykusunu alamadığı için
lanadelmiyav Saresi gece uyanıyordu 1 saat ağlamadan adile naşit misali gözler açık 😂 Hahaha bu geçen hafta benim oğlan😂
Saresi lanadelmiyav bence bu da etkiliyor. Ben yatak odasında beşikte yatırıyorum odasında değil güneşlik açık olduğunda daha az uyuyor gündüz olduğunu farkediyor. Hava kapalıysa da daha güzel uyuyor mesela
Saresi lanadelmiyav o zamandan beri gece emzirirken gözlerinden gözlerimi alamıyorum ha açtı ha açacak 😂😂😂
Glyernz lanadelmiyav benim oğlum da 26 Kasım’da tam 8 aylık olacak. Birkaç gündüz 2 uykuya düştü. Benimki sallanarak uyuduğu için yarım saat sonra uyanırsa uykuya döndürurum mutlaka yoksa çok mızmız oluyor bu şekilde biraz uzattım uykularını. Ama gece uykulari hala kötü saat başı uyanıyor o hun çok sansliysam 2 saatte 1☺️
lanadelmiyav Glyernz işte benim oğlan kendi kendine uyuduğu için tekrar uykuya döndürmek çok çok zor oluyor. Benim oğlan da 24 Mart doğumlu🐣
Glyernz lanadelmiyav ya o zaman döndürmek cidden zor. Benim ki de 26 Mart doğumlu. Aralarında 2 gün varmış 🥰 ek gıda düzeni nasıl sizinkinin acaba.
lanadelmiyav Glyernz iyi gidiyor galiba. Tabii bazen günü gününü tutmuyor. Ama yinede muhakkak sabah kahvaltı yaptırıyor, öğlen yoğurt meyve vesaire yediriyor, akşamda yediklerimizi ona uyararak vermeye çalışıyorum:)
Glyernz lanadelmiyav ne güzel bizimkine 3 öğün vermeye çalışıyorum mutlaka bazen çok güzel yiyor bazen az yiyor. Bide henüz bı emekleme çabası da yok sürekli kucak istiyor
lanadelmiyav Glyernz benim oğlan da öyle. Desteksiz oturuyor, sürünüyor gibi gibi. Tam emekleme denemez☺️
Rubab_Mommy lanadelmiyav Benim kizim 14 aylik hala oyle.Gunduz uykularini hic sevmiyo.Yarim saat bilemedin 45 dk uyuyup uyaniyo zar zor uykuya geciriyorum yine.Uyumazsa akşam uykusuna kadar miz mizlaniyo.8aylik diş sizde diş yuzunden ola bilir.Bide sabah uyandiktan kac saat sonra uyutuyosun ?Bazen bebekler yorgunluktanda uyuyamiyo
lanadelmiyav Rubab_Mommy yani artık ben de gündüz uykusunu sevmediğini düşünür oldum. Saat 7 de uyanıyor, 9 gibi tekrar uyuyor.