Gelincik Bebegim prematüre sıkıntılı bi süreç atlattık bilen bilir istahi resmen durdu yemiyor beslenmesi çok zayıfladı napcam lütfen yardim zaten çok küçük
Minikprensannesi Gelincik iştahsız diye bizim doktor bize toz gibi biley vardı o kılo aldırır dedi ama kullanmadık bebeklere verılıyo foltamatmıydı neydi
yamac02 Gelincik kaç aylık bebeginiz bizd prematüreyiz bazı zamanlar istahsızlık yaşadık çok şükür geçti diş dönemlerinde oluyor çoğunlukla
Gelincik Minikprensannesi meme veriyorum doymuyor mu diye takviye mama veriyorum memeden sonra içmiyor ama çok yavaş ve iştahsız 60 cc içiyor sonra daha yok 1 saat sonra zorla çok üzülüyorum
Minikprensannesi Gelincik benım oglan 4 aylık 13 gunluk oda içmiyo ya mıymuş ben bazen gogsumun yanına şırınga taktım ordan cektırıyordum hanı bıberonu almazsa falan
yamac02 Gelincik diş olabilir bizimde bi dönem öyleydi günde 2 kez zor mama içirirdim oda uyurken dişleri sancıdığı için içmek istemiyodur geçiçi birley biraz sabır 🙏
Minikprensannesi Gelincik anladı mamasının içine koydugumu tatsız bişey ama içmedi hep koydugumda mamaları doktok o yüzden kullanamdım yoksa kullanıcaktım cunku doktorumuz cok iyidir prof cocuk doktoru kendısı bılgısıne guvenım çok