Dimitrina_kovaceva Sorumuz belli evet tecrübeli annelerden cevap bekliyorum 2 aylık bir bebek neden 17 saat uyumaz? Altı temiz, ağlamıyor, karnı tok. Neden uyumaz ?
Tugcesilam Dimitrina_kovaceva ewe normal daha cok.kücük ama uyanik kalma süreside cok fazla normalde o ay bebekler günün cogunu uykuda gecirir
Suu123 Dimitrina_kovaceva kısa kısa uyuyorsa o da sayılabilir. Hiç uyumuyorsa bilemedim. Banyo yaptırmayı deneyin. Yağlayın kundaklayin🥰
zeome kucakta gezdırıyordum kalbimin üstüne yatırıyordum sırtını sıvazlayarak pışpışlayrak yatağına yatırır minik oyuncaklarıyla beraber oynamaya çalışırdım gazı olabılır hiç biz çözüm olmazsa ayağımda sallıyordum ben böyle çözüm bulmuştum acıkcası
Dimitrina_kovaceva simiyyy evet cok fazla ve aglamıyor emiyor etrafına bakıyor uzanıyor sonra gazı olunca tabi ki ağlıyor ama onun dışında full gözlerini belerte Belerte etrafa bakıyor inceliyor bide cok enerjik gülüyor kahkaha atıyor falan keyfi de yerinde normalde kolik bir bebek sürekli ağlar ama bu kez ağlamadı uyanık kaldı garip…
Dimitrina_kovaceva simiyyy hahaha kolik olduğu icinn ben de bu kafadayımm ama uykuya da muhtaç ve ben de uyumadım 4 gün toplam 6 saat uykuyla yaşadım
Tugcesilam Dimitrina_kovaceva yani gözlemlemen lazm sanirim uyanik kalma suresi cok fazla o aydaki bebek icin yada doktora gotürdugunuzde sorun bi
Heyecandorukta Dimitrina_kovaceva anneye yapışması, kucaktan indirince hemen aglamasi, emiyorsa meme emme isteginde artış, genel huysuzluk hali 8 hafta atagi bizim boyleydi. Benden baskasinda (anneanne, baba) durmuyor hep beni istiyordu