susamtanem Merhaba güzel anneler 58 günlük bir oğlum var normalde memeye çok düşkündü ama bi kaç gündür öncelikle sağ mememi almama ağzındayken ağlamalar oluştu kıpkırmızı oluyor öyle çok ağlıyordu ki bugün de ikisinide almadı daha doğrusu iştahlı yaklaşıp ağzına değdiği anda ağlama krizlerine girdi elimle sağdım biberon ile verdim içti normalde sütüm tazyikli hep daha öncesinde tolere ediyordu bugün çok başka oldu gazıda yok çıkarttım rahat ne yapmam lazım sizce😢😢
Defnem201919 susamtanem kısa süreli meme reddi olabilir merak etmeyin yarına geçer uykudayken verin o zaman alacaktır . Tazyik içinde üstten tuttun tazyik azalsın.
-erCansu- susamtanem öncesinde biraz sagip sonra emzirin arkanıza yaslanarak makas şeklinde memenizi tutarakta emzirebilirsiniz
susamtanem Rabiaa12 kaç haftalık bebeğiniz birde benimki özellikle akşamları yapıyor bunu çok üzüldüm normalde siyam ikizi gibi gezerdik
susamtanem İnternetten baktığım kadarıyla 7,5-9,5 haftalık atak haftasının ilk günüymüş onun yüzünden olmuş olabilir mi geri bana döner mi
escmrk susamtanem olabilir benim kızımda o atakta 2 3 gün inanılmaz huysuzdu memeyle kavga ediyordu resmen
susamtanem Defnem201919 emzirirken artış olur diye hiç elimle tutmuyorum bile iyice ezdiğim de oldu ama hep tazyikliydi ve alıştıydı bi kaç gündür böyle olması çok gerdi beni ağzına aldığı an emmeden başlıyor ağlamaya
Mihruss susamtanem kesinlikle emziğinde etkisi var memede sinirlendiğinde emzik verirseniz nasıl sustuğunu göreceksiniz Çünkü emzik başına alıştığı için meme ucu Farklı geliyor ve bi emzik bir meme kafa karışıklığı yapıyor bebekte benim oğlum da 40 günlük oldu 4 gündür bende siszinle aynı durumdayım
susamtanem Rabiaa12 çok yakın günlerimiz acaba atak haftasından mı ki inşallah ondandır geri düzelsin 🤲🏻
susamtanem -erCansu- makine ile mi sağmalıyım yoksa el ile mi acaba genelde elimle sağıyorum tazyik geçmesi için
susamtanem escmrk aynı benim oğlum umarım geri düzelir normalde çok düşkündü 7/24 emse emerdi böyle olmadı bi hayli üzdü beni
Ayliz134 susamtanem ten tene temasla meme reddini aşarsınız umarım. Ve gece uykuluyken vermeyi deneyin. Tazyik içinse elle sağın memeyi biraz boşaltın hem tazyik azslmış oluyor. Geriye doğru yatarak emzirmeye çalışın ki tazyik azalmış olsun. Umarım faydalı olur.
susamtanem Ayliz134 uykuluyken ve gündüz vakitlerinde güzel emiyor ama akşamları çok huysuz oluyor acaba uykusu gelip uyuyamadığı için mi yoksa sütün tazyiğimi artıyor anlıyamadım 🤦🏻♀️ çok teşekkür ederim önerileriniz için. 🥰
Ayliz134 susamtanem tazyik nedeniyle ön süt fazla geliyor ve bebeği huzursuz ediyor olabilir gaz problemi oluştuyor olablir. Elle sağmak etkili olabilir. Pompa önerilmiyor.
Giz3w susamtanem benimde tayzikli alip birakip tekrar aliyor agliyordu.Yuzune fln geliyordu hep.Surekli yatarak emzirdim.5 aylik hala yatarak emiyor.Hastanede emzirme danismani egitim verdi futbol topu pozisyonu var en uygunu oymus sanirim ben cok huzursuz oldugunda oyle emziriyordum.
susamtanem Giz3w yenidoğduğunda tutma problemi vardı orayı hep futbol topu tutuşla emzirdim şimdilik yatarak emzirmeye çalışıyorum sizin tazyik durumu halen devam ediyor mu