Merhaba anneler.. Ben çocukluğumdan bu yana bademcik iltihabını en uç boyutta yaşayan biriyim. Yazın bile soğuk su içemem. Bi meyveyi dolaptan alıp yiyemem. Annem herşeyi dışarı çıkarıp bi yarım saat ısıttıktan sonra yedirmiş. Ben sebebini buna bağlıyorum. Şimdi kızımda aynı şekilde olmasın diye mesela bi kase yoğurdu direk yedirmek istiyorum annem içi üşür bak hasta edersin diyo.Yada bi salatalık versem çok soğuk verme diyo.. Tabi bunların hepsinin sonuna karar senin tabi nasıl istersen ama hasta olur çocuk diye ekliyo. Siz nasıl yapıyosunuz.