İyi akşamlar kızlar :)
16 yaşındaki ergenus kardeşim kaş deldirmeye niyetlendi. Başımın etini yiyor tamam dedim bende müsait bir gün gidelim diye. Sizlerden bilgi almak istedim. Çok acıyor mu ?
Ergenusum biraz nazlıdır :)
Ve kanama oluyor mu ? Kardeşimde kan pıhtılaşması sorunu var yani azıcık bir yerine diken bile batsa en az yarım saat kanar o yüzden tırsıyorum 😳