adastra Samsung çamaşır makinesi kullanan var mı acaba? Yaklaşık yarım saattir 1 dakikada takılı kaldı asla sonlanmıyor ne yapmam lazım, neden böyle oldu? 🤦🏼♀️
whitechocolatemocha adastra ben kullanıyorum bazen benim ki de yapıyor kapama düğmesine bas 5-10 dk bekle düzeliyor birde çok doldurma halı yorgan gibi şeyler atınca yapıyo
Glyernz adastra bende Samsung kullanıyorum genelde yorgan perde gibi ağır şeyler atınca oluyor. Kapama düğmesine basıyorum bı 10 sn kapanıyor ve 2 dk sonra kapısı açılıyor. Tavsiyem çok fazla doldurmayın
adastra cileklicheesecake Öyle yaptım aslında iki kez çalıştırdım şimdi makine sonlandı çok şükür ama daha önce de başıma gelmişti sebebini çok merak ettim
zeroglu24 adastra alt kapakta sıkışan birsen olabilir mi tel toka ip yün vs bendede bir kez oldu kısa programda yaptım açıldı ama alt boruda tel toka ve yün çıktı 🙄