Annebebek58 13 gun once dogum yaptim 3 gundur goguslerim bombos gibi duruyor sut yok diye stres yapiyorum kafama takiyorum ne yapacam ben ya
Canscanss Annebebek58 olur çok emiyordur benimde on günlerde terbiye olmuştu doyuyorsa dorun yok doyduğunu çişli kakalı bezden anlarsın
Annebebek58 Canscanss bugun hic kaka yapmadi yatiyor 1 saat gecmeden geri uyaniyor ama ac oldugu icin mii 10 gun oncesine kadar ben kaldirmasam uyanmazdi
Simgesila Annebebek58 anne sütüyle beslenen bebek 2 3 günde birde kaka yapabilir günde 2 3 kere de doktorumuz bize böyle söylemişti mesela bizde gün içinde anne sütüyle ful beslendiyse kaka olmuyor ama mama içtiyse 1 2 kere illa ki kaka çıkışı oluyor
Simgesila Birde mesela sulu yapıyorlar ya biraz biz eşimle ilk başta korkmuştuk üşüttü hasta oldu isale döndü diye meğersem o da ane sütüne geçti diyeymiş normalmiş 😂ilk çocuk olunca insan tedirgin oluyor