GBU Bebeğim 33 günlük 30 gündür hep biberonla beslendı anne sütü ile yoğun bakımda kaldığı için alışmıştı. 3 gündür biberon vermedim emzirerek sütümü veriyorum. Bebeğim kolik olduğu için sürekli ağlayan bi bebek doyup doymadığını nasıl anlayabilirim ?
2minosprenses GBU biraz mama yap emzirdikten sonra ver emerse actir emezse doymustur hep ise yarar 👍☺🌸
Bebegimicin1 GBU her emzirme yada boberonla besleme sonrasi cis kaka yapiyosa doydugunun beslendiginin anlamina geliyor daha bu sabah hemsire oyle dedi bana
GBU 2minosprenses 30 ml mama yaptım 10 ml sadece içti emzirdikten sonra gerisini almadı sanırım doymuş oluyordur
GBU E_srgt Daha fazla değişiyorumdur hatta ve bayağı kaka yapıyor çişide güzel renginede bakıyorum. Sağarak verdiğimde ne kadar içtiğini görürdüm bu şekilde bayağı zormuş
GBU -erCansu- kaka ve çiş takibi yapıyorum sürekli var cuma günü tartıldı 1 hafta sonra tekrar götürüp tarttırcam
Duyulurum GBU çişli bez ve kilo artışına göre anlasilir. Bebekler sadece aç oldukları için aglamiyorlar bazen sadece kucakta olmak temas kurmak isteyebiliyorlar. Memeyi tutuyorsa sütünüz de varsa emzirmeye devam edin, emzirmek çok büyük bir kolaylık
GBU Duyulurum kesinlikle emzirmek daha kolay biberonu zor bıraktırdım benım için çok iyi oldu sağarak verdiğim de haftada 250 gram alıyordu. Biraz zaman geçsin tekrar götürcem tarttırcam