Emls normal canım ağrıması şişmesi aynı şeyleri yaşadı buradaki çoğu anne çok fazla ağır iş yapmayın üşütmeyin kendinizi 1 yıl olacak arada ağrıuor hala ilk zamanlar balon gibi olmuştu bende çok korkmuştum doktor normal demişti kesildi orası şişecek kızaracak ağrıyacak hayırlı olsun geçmiş olsun çok 🌸