Bizde 33 günlüğüz bizimde çok sancımız var sürekli sab simplex verdi doktorumuz gunde 4 sefer 15 er damla ağır geldi bize 2 gün bir şey yemedi bayıldı bildiğin damlayı kesince çocuk kendine geldi siz siz olun tanıdık bi eczacıdan damlaları araştırarak alın bazen doktorların bile hataları olabiliyor bu konuda aktarlardan karışım alıp içebilirsiniz ben ilk içtiğim zamanlarda rahatlatıyordu bebeği ama şu an kolik olduğumuz için bşr etkisi yok artık hiç bir şeyin