ElifMT
Geçmiş olsun. Şurupları doktorun verdiği şekilde düzenli kullanın dönüşümlü. Bulunduğu odayı serinletin. Üstündeki kıyafeti inceltin. Ilık su ile eklem yerlerine kompres yapabilir yada duş aldirabilirsiniz.
3 günü geçen inatçı ateş olursa mutlaka tekrar doktor kontrolüne gidin belki enfeksiyon vardır.