Tugcesilam tkolcak insAllah cnm yani bugun mutfskds sirtini dolaba yasladim tay tay gel dedim 1 2 afim atti sonra dizinin ustune dustu ama sert degil tabi korktu sanirim daha adim atmadi
tkolcak Tugcesilam Bizim kız 10 aylıkken yürümeye başladı. O gün bugündür hiç oturmuyor. Banyoyu bile ayakta yapıyor. Yemek zamanı otumradigi için telefon vermek zorunda kaldım şimdi başını alamıyorum 😩
Seldademir Tugcesilam ondan sonra da allah aşkına bi dur annem diyeceksiniz 😂. Ben mama sandalyesi olmasa evi zor süpürürdüm.. 😃😃
Tugcesilam Seldademir ewet herkez ole diyor 🥰🥰🥰 bnmki şuan mama sandalyesindede durmuyor sabah kahvaltisinda zar zor iste
Tugcesilam Aliveannesiiii yok stres yapmiyorumda cnm yürüsün istiyorum bnmkide yürüme arkadasiyla tazi gibi gidiyor seri bi sekikde siraliyor ama yürümek icin korkuyor
2guzelinannesi Tugcesilam bizimde yoktu yasina girdi obur gunu kalkti yurudu simdide pek yuruuor denilmez ama bi yerdne bi yere kendi gdiiyor gerisi emekleme bikere korkusunu atsa gerisi gelir .18.aya kadar vakti var . Buyuk kizim14 aylik yurudu
2guzelinannesi Tugcesilam Biz sirtini bacakalrimiza dayadik karsidan bisey gosteridk gittik oraya ordan oraya korkusu atti
merve_mevaa Tugcesilam Acele etme bacım , 18 aya kadar normal , benim kız 16 ay / 8 qünlük daha tık yok
Tugcesilam merve_mevaa ewet normalmis cnm belki desteklyrn olmustur oyuzden yazdim bilgili anneler oluyor her cocuk farkli tabi
Danerys Tugcesilam ablamın kızı hiç tay tay yapmıyordu 😂 biz dedik bunun yürüyesi yok galiba. Bizden eve gittiler o gece kendi ay ay diye koşmaya başlamış. Çocuklar bazen çok üsteleyince yapmıyor dediğimizi. Siz kısa mesafe hadi babana hadi bana gel falan yaptırın o yürür.
Tugcesilam Danerys yaotirdim bugun geldi bi iki adim bana sonra dizinin ustune yawasca dustu sonra korktu daha gelmedi
tkolcak Tugcesilam yemek yemiyor ve de hiç yerinde oturmuyor diye verdim. Şimdi sürekli istiyor sende alıştırma canım.😔
elifineylulu Tugcesilam İnsallah canım sıkma canını her bebek aynı değil 18 ayina kadar yolu var sizinki daha çabuk yürür inşallah belirtiler başlamış
Tugcesilam elifineylulu insAllah cnm 9 sydan veri siraliyor ona nazaran erken yürür belki dedik ama tık yok 😁😁😁
Cilekesh Tugcesilam benimki de 11 aylık yürümüyor henüz koltuk kenarında ileri geri gidiyor sadece desteksiz adım atmadı yani. Galiba yaşından sonra yürüyecek. Zaten emeklemesi oturması da geç olmuştu fiziksel şeyleri geç yapıyor.