Kizlar benden grip gecti fakat sadece oglumda burun akintisi oldu bitti gitti 3 gundur agzina lokma koymadi ya sut su baska bse yok 2 yasina gircek 2 aydan kizlar delirecem cildiracam agliycam artk hic bse yemiyo agzi kokuyo aclikdan yaaaa napacam benn vicdanim kabul etmiyo onun ac olmasini bosveremiyorum yaaa