Bitikmomi tgbmhr bunu hazır giyim içinde demişler memurlar.nette haber vardı. Valla stok yapalım hadi yapmayada o stoklar bitmeyecek mi ? 5 kilo yağı 50 lira ucuza yiyince ihya olucaz sanki
Haticedd tgbmhr yılbaşından sonra durumlar dahada karışacak asgari ücrette artacak fiyatlar yine tavan olacak bu ne ya vala bı toplu isyan çıkarmak şart ama herkes soyluyo icraaat yok bastakilerde
cileklicheesecake tgbmhr Allah sonumuzu hayır etsin inşallah herkes aklını başına toplarda oylarını adam gibi kullanırlar artık
Bitikmomi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi valla bende öyle düşünüyorum zaten artıyor sürekli bu haberlere ne gerek var
2guzelinannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende ayni seyi soyleyince bana kiziyorlsr yaomayin bilerek yapiliyor diyorum rizkinizdan korkmayin diye ama yok cahil oluyorum
tgbmhr Haticedd bide hala şu durummda savunanlar bar, bastakiler diyor avrupada raflar boş bizim dolu dolu diyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2guzelinannesi tgbmhr valla bsnim kuzenlerim cogu akrabam yurt disinda kimse hic oyle bsiey demiyor yalan diyolar raflar dolu turkiyede brua con kotu gosteriliyor diyorlar
gurbetkusuuu tgbmhr ülkeyi bunlar batırıyor işte bunlara itibar etmeyin arkadaşlar stoklamak nedir ya eee geride kalanlara ne olcak alamayan insanlara ne olcak aptal kuş beyinliler ya
tgbmhr 2guzelinannesi şu devirde herşeyi kadere bağlamak bana saçma geliyorx sonuçta Yaradan diyor sana akıl verdim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️