Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacaktı 9 aylık bir kızım var, dogdugunda doktor bize vajinada yapışıklık olduğunu söylemişti ama şuan bir müdahele yaptırmayın biraz bekleyin dedi açılma olabilir kendiliginden diye fakat suan doktorumuzu degistirdik bu doktor da bir an önce kesi islemi yapılsın çocuk cerrahisine görünün diyor iyice kafamiz karıştı böyle bir durumu yaşayan var mi acaba sizler neler yaptınız bu surecte?