Kızlar bugün doktorumuz 3gün kuralı ile günde bir kere, sebzelerden tadıma başla dedi 6 bitince de öğünleri ayarlarız dedi, bebeğimin kilosu güzel çok şükür, ablama söyledim daha erken doktor söylesin sen tam 6 aylıkken başla dedi, sizlerin düşünceleri neler başlayan var mı