Merhaba güzel anneler.İşe başlayacağım 13 aylık oğlum var kreş mi yoksa tanıdık bir bakıcı mı onun İçin iyi olur bilmiyorum. Bir de ücretleri nedir acaba ? Bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen ?
kreşi daha çok duydum kameradan takip edebiliyormuşuz falan doğru mu acaba ? Bir de kreşlerin saati nasıl oluyor ? Sabah 08.00 akşam 17.00 çalışma saatlerim olacakmış. Eşim de sabah 09.00 da gidiyor işe