Handezehra benim kızım da 6 ay 21 günlük. İlk altlar geldi, 3 ay 21 günlükken çıkardı, hiç ateş, öksürük vs.. olmadı. Sadece biraz huzursuzdu kucağa ilgiye bayılır normalde, o dönemde anneme gitmiştim, haliyle sevmek isteyip, kucağa alınınca hiç istememiş sürekli mızmızlanmıştı. Ben de hayret etmiştim bu ilgilere, oyunlara neden mızmızlanıyor diye, meğerse dişmiş aklımın ucundan bile geçmemişti küçük olduğu için 🤷🏻♀️ Şimdi de üstler geldi ama öldüm öldüm dirildim. Babası korona başka odada, biz ondan ayrı, sürekli kucakta bi 10 gün geçirdik ağlama krizleri, geceleri 3-4 saatlik uyku, gündüz 4 kere falan uyuyan bebeğim bir kere ancak uyuyabiliyordu yavrucum 😔 ateş vs olmadı yine ama huzursuzluk hat safhadaydı. Çok şükür pazar gününden beri iyiyiz, geceleri uyuyabiliyoruz 🙏🏻 Ayyy ne dolmuşum aaa dostlarrrr 😅