UmmSalih 😭😭😭😭 kızlar oğlumun parmağını kapının arasında kaldı dikiş atıldı şuan kırık var dedi doktor şuan uyuyor ağrısı çok olur mu 😭😭
Prensesannesi38 UmmSalih çok olur maleseff çok uğraştırır gece uykusunuda çok böleceğini düşünüyorum geçmiş olsun şimdiden hazır olun uykusuzluğa 😞
Rikaa UmmSalih kac aylik cok gecmis olsun bziimki de paemagini sokmaya calsiiyor cok korkuyordum icim bir kotu oldu. İnsallah hemen iyilesir kucuk parmagi
ballilokmaninannesi @UmmSalih malesef olur ağrısı ☹️ çok geçmiş olsun benim kızımın da 1 yaşındayken mama sandalyesinden düşüp bileği kırılmıştı.sizi biraz yorabilir bu süreçte inşallah çabucak iyileşir ağrısı diner yavrunuzun 🙏
ballilokmaninannesi @UmmSalih evet alçıya almışlardı 2 hafta falan alçıyla durmuştu ama bebekler daha çabuk iyileşiyor canım merak etme senin bebeğinde çabuk iyileşir inşallah